opening van ons atelier in mazamet - Reisverslag uit Le Rialet, Frankrijk van weerens - WaarBenJij.nu opening van ons atelier in mazamet - Reisverslag uit Le Rialet, Frankrijk van weerens - WaarBenJij.nu

opening van ons atelier in mazamet

Door: hans en ilona van weeren

10 Juni 2007 | Frankrijk, Le Rialet

vrijdag 8 juni hadden we de officiele opening van ons atelier in mazamet. meer dan 100 mensen waren daarbij aanwezig en het was voor ons een groot feest. na afloop toen iedereen weg was hebben we samen lekker rustig op een terrasje nog een ijsje gegeten, koffie met een digistiefje na en toen zijn we maar in mazamet blijven slapen, want de volgende ochtend ging ons winkeltje al weer om tien uur open. voor die tijd zaten wij dus lekker op een terrasje te ontbijten en te genieten van het leven.

nu zijn we al weer een paar dagen verder en plannen dus de zomer rond. nog wat exposities hier in de buurt, dan in september een grote expositie in carcassonne en daarna naar canada om de herfstkleuren te vereeuwigen en bij de galerie lucas van leyden, nabij boston, langs te gaan, waar een aantal van hans' schilderijen hangen.

volgend jaar hebben we ook al aardig gepland. natuurlijk de winter in nieuwkoop, maar in april heb ik een plekje in beijing, china. via een internationaal artist in residence programma verblijf ik in april 2008 een maand in peking in een studio met woonruimte om daar lekker te werken.

daarna natuurlijk weer naar ons zuidfranse waar we ons heerlijk thuis voelen.
we houden jullie verder op de hoogte.
groeten en tot mails
hans en ilona

• 11 Juni 2007 - 00:08

Huub Mentink:

Ilona en Hans,

prachtige galerie in Mazamet, doet ons verlangen naar een tripje richting Frankrijk.

Groeten van Huub en Trudy

• 11 Juni 2007 - 06:26

Ien:

Wat een positieve berichten!,gefeliciteerd met de opening van 't 'winkeltje', en veel succes met alle exposities! En Ilona, wat een kans, in Beijng, prachtig!
    Goede zomer toegewenst,
    en veel groetjes,
    Ien

• 11 Juni 2007 - 13:47

Pim Pijlman.:

Hans en Ilona,
    Wat een opwinding zo'n opening!maar jullie weten het goed rustig te houden voor jezelf. Onze reis gaat dit jaar naar Finland maar als we al die leuke franse dingen lezen kan het volgend jaar wel weer eens Frankrijk worden. Geniet van alle leuke dingen dat doen wij ook zo veel mogelijk.
    De Zomerexpo's zijn vorige week weer van start gegaan en het begin was hoopgevend.
    groeten Hans en Pim.

• 11 Juni 2007 - 14:44

Renée:

Ha Ilona en Hans,

Dat ziet er weer prachtig uit jullie nieuwe stekje in Mazamet! Heel veel succes van de zomer met de verkoop van jullie schilderijen! Tot bellens

Liefs Renée

• 11 Juni 2007 - 20:42

Edith:

Ja, Hans en Ilona, heel inspirerend, altijd weer met nieuwe uitdagingen bezig. Zo blijven jullie jong en dienen anderen tot voorbeeld. De opening in Mazamet was fantastisch en ik hoop dat het jullie veel plezier en artistieke ideeen oplevert. We komen graag nog eens kijken. Succes, en alvast een voorspoedig verblijf in Canada en daarna Bejing toegewenst. E en J

• 12 Juni 2007 - 09:28

Renske En Fred Soere:

Hallo lieve Ilona en Hans.
    Geweldig jullie galerie in Mazamet. Door dit bericht voelen wij of we bij de opening zijn geweest. Geweldig zoals jullie je leven invullen, één zee van vreugde voor anderen en voor jezelf. Natuurlijk willen wij graag op de hoogte blijven van al jullie belevenissen op deze aard kloot. Als alles achter de rug is met onze Katinka, komen we beslist kijken in Mazamet. Zo niet dan moet de koelbox maar even wachten. Veel liefs van Renske en Fred.

• 12 Juni 2007 - 14:48

Tessafagel:

Wat zijn jullie toch actief! En dan dat plan voor Beijing!! Wilde dat ik meekon! "t Zal wel druk zijn vanwege 2008, maar dan is alles tenminste klaar en zonder 'gordijnen' omdat ze aan het restaureren zijn. Blijf graag op de hoogte van jullie plannen. Groetjes, Tessa

• 13 Juni 2007 - 23:32

Hans Mentink:

Gefeliciteerd met de opening van het atelier in Mazamet. Hou ons op de hoogte van de plannen voor het bezoek aan Canada en de VS zodat we dit verder kunnen plannen.
    Groeten Hans en Ann Marie