zomer 2007, een nieuw atelier in Mazamet - Reisverslag uit Le Rialet, Frankrijk van weerens - WaarBenJij.nu zomer 2007, een nieuw atelier in Mazamet - Reisverslag uit Le Rialet, Frankrijk van weerens - WaarBenJij.nu

zomer 2007, een nieuw atelier in Mazamet

Door: hans en ilona van weeren

14 Mei 2007 | Frankrijk, Le Rialet

Wel, zoals iedereen natuurlijk al lang weet zijn wij niet gestopt na onze reis naar china van vorig jaar. Het leven gaat immers door en wij ook.
Vandaar dat ik de pen (?) maar weer eens heb opgepakt om jullie allemaal op de hoogte te brengen vsn alles wat ons zo bezighoudt.
Even in het kort;
na onze reis door china hebben wij vorig jaar de zomer natuurlijk weer in ons huis in het zuidfranse le Rialet doorgebracht. Hier hebben we een presentatie van onze reis in het frans en in het engels gegeven. Dat was een goede oefening om in Nieuwkoop in de winter (nou,ja wat heet nu nog winter in nederland) te geven. We hebben daar twee avonden in het Reghthuys in Nieuwkoop in een uitverkocht huis onze verhalen verteld en ook al onze schilderijen die we op naar aanleiding van onze reis hadden gemaakt, getoond.
Ondertusen is het alweer zomer en zijn we weer in ons Zuidfranse.
Hier begint een nieuw avontuur. Naast ons atelier la Remise wat we naast ons huis in le Rialet hebben, hebben we nu ook een atelier/galerie in Mazamet (de dichtsbijzijnde grote plaats) geopend.
We hebben hier de beschikking over een pand met vier verdiepingen waar we natuurlijk wel heel wat werk aan hebben om alles te renoveren, maar zoals bekend, dat ligt ons wel.
Afgelopen weekeinde zijn we voor het eerst open geweest en hebben de eerste gasten verwelkomd. En onze eerste omzet gehaald.
We hopen hiermee een nog betere ingang tot de inwoners van onze regio te hebben.
Ik zal proberen wat fotos te plaatsen van onze nieuwe atelier la Remise in Mazamet.
Kijk anders in de komende dagen ook eens op onze nieuwe website www.atelierlaremise.com daar geven we een overzicht van onze ateliers, zowel in frankrijk als in nederland.
Wel dat was het nieuws voor het begin van deze zomer. Ik zal jullie verder op de hoogte houden van alle ontwikkelingen. Die zijn er zeker. ewacht maar af
groeten en tot mails hans en ilona

• 15 Mei 2007 - 06:18

Arjen:

Goede morgen Hans en ilona, vanuit mijn kantoor in amsterdam feliciteer ik jullie met het atelier in Mazanet.
    Wat ik op de foto's zie, ziet het er mooi uit, volgens mij moet je het zo laten.
    Is het de bedoeling dat jullie hier gaan werken en wonen?
    Of dat dit een uitbreiding van de Weerens Kunst/keten?
    groeten,
    arjen

• 15 Mei 2007 - 07:05

Tessafagel:

Veel succes! Wij komen dit jaar niet in de buurt, anders kwamen we zeker kijken. Groetjes, Tessa

• 15 Mei 2007 - 09:30

Ruud En Jeannette :

Hoi Hans en Ilona,

Super!! Gefeliciteerd. He houdt niet op met jullie.
    Veel succes!.

• 15 Mei 2007 - 10:39

Gijs:

Hans en Ilona, veel succes met deze nieuwe ontwikkelingen! Het wordt tijd eens naar jullie af te reizen, denk ik zo langzamerhand.....

• 15 Mei 2007 - 14:55

Annelies:

Hoop het ook nog een keer in het echt te kunnen zien. Succes!! ziet er goed uit allemaal.

Ciao
    Annelies

• 15 Mei 2007 - 20:00

Andy Arnts:

Dag Hans en Ilona,

Ik ben niet altijd in de gelegenheid om te reageren, maar geloof me, ik volg jullie ontwikkelingen met grote aandacht! Proficiat met het atelier in Mazamet. Binnenkort een uitgereidere berichtgeving van mijn kant.

Alle goeds, ook namens Susan,
    Andy

• 15 Mei 2007 - 20:19

Ted:

Geluk gewenst! Het is ongelooflijk wat jullie allemaal voorelkaar krijgen. Ziet er goed uit

• 18 Mei 2007 - 10:26

Siti:

Gefeliciteerd, wat ziet het er leuk uit jullie nieuwe atellier/gallerie !!!! Een aanwinst voor Mazamet.
    Hoop dat jullie al veel aanloop hebben gehad. Wat een energie hebben jullie om dit allemaal voor elkaar te krijgen. Veel succes en plezier in het zuidfranse.
    Groeten,
    Siti

• 27 Mei 2007 - 19:52

Marlon Bruin:

Hallo hans en Ilona,

Dat ziet er allemaal fantastisch uit!!! Van harte gefeliciteerd vanaf het mooie eiland Texel!