reisvoorbereiding - Reisverslag uit Nieuwkoop, Nederland van weerens - WaarBenJij.nu reisvoorbereiding - Reisverslag uit Nieuwkoop, Nederland van weerens - WaarBenJij.nu

reisvoorbereiding

Door: hans en ilona van weeren

07 April 2006 | Nederland, Nieuwkoop

Zo, voor we op reis gaan moet alles natuurlijk in gereedheid zijn. Alle bagage gekocht en uitgezocht en bijna ingepakt! En alle tickets en visa gereed. daar zitten we nu nog op te wachten, maar morgen gaan we die ophalen in amsterdam. ze zijn allemaal op tijd binnengekomen, dat is toch altijd weer spannend. We kunnen dus bijna vertrekken. Nou ja, bijna, nog een paar dagen. Maar de tijd gaat snel en je hebt voor zo een reis toch veel voorbereiding nodig. Zo ook deze webpaginas. gelukkig zijn er al vele reizigers voorgegaan en kunnen we dus van de service van waarbenjij.nu gebruik maken.
om even een korte impressie te geven van onze reis. We vertrekken op donderdag 13 april van amsterdam naar st. petersburg om daar het grootste museum?? ter wereld te bezoeken. de hermitage. van st. petersburg gaan we met de trein naar moskou en daar kijken we natuurlijk ook weer even rond en stappen dan in op de trans siberie express. Een paar dagen en nachten treinen naar Alma Ata en tenslotte bereiken we dan china waar we via de zijderoute naar beijing zullen treinen. Onderweg natuurlijk regelmatig uitstappen om wat plaatsen en bezienswaardigheden te bekijken. Vanuit Beijing vliegen we naar Chengdu en daar laten we ons verrassen door de binnenlanden van china. Uiteindelijk komen we dan in hong kong aan en zullen op 5 juni weer naar nederland vliegen. Dat is dus acht weken in het kort. Onderweg zullen we af en toe een internetcafe opzoeken om jullie allemaal op de hoogte te houden. Wordt vast heel leuk en wij hebben er nu al erge zin in. Dus..... tot horens van de van weerens.

Zegt het voort: weerens.waarbenjij.nu

• 06 April 2006 - 23:38

Guus Kool:

Nou mensjens, Have fun en laat mooie dingen zien.

Guus

• 07 April 2006 - 05:37

Tonneke:

Ben zo langzamerhand de reisdrang van mijn oude buurtjes gewend.
    Wat een orgineel idee om het zo met ons te delen.
    Geniet!!!!

• 07 April 2006 - 06:18

Harm Begeman:

Dag Hans en Ilona,
    Een spectaculaire reis volgens mij.
    Ben erg benieuwd naar jullie bevindingen, met name het stuk in Siberië en daarna.
    Het Hermitage is natuurlijk fantastisch. Daar heb je aan één dag niet voldoende.
    Sint Petersburg is ook heel mooi, een beetje Hollands met al die grachten.
    Ik wens jullie een heel plezierige en inspirerende reis.
    Groet,
    Harm.

• 07 April 2006 - 06:19

Carol & Albert:

We'll be following you closely from California.
    Have a great trip!

• 07 April 2006 - 07:15

Ben Verweij:

Mooie site zeg....
    Niet vergeten in de Hermitage naar Rembrandt te gaan kijken.

• 07 April 2006 - 07:20

Ruud En Jeannette Boom:

Hoi Hans en Ilona, Wij zullen jullie op de voet volgen. Ook wij zijn inmiddels echte reisgangers geworden.
    Siberië, St. Petersburg, iets waar wij nog niet geweest zijn. Misschien een volgende keer?
    Succes!!

• 07 April 2006 - 09:34

Annelies.le.clercq@omdnl.nl:

Leuk bericht, prachtige reis, wens jullie alle plezier van de wereld. Leuk om op de hoogte te blijven van jullie omzwervingen. Een van mijn collega's heeft recent dezelfde reis gemaakt, erg indrukwekkend. Alleen het gerochel in restaurants in China was hem niet goed bevallen. haha

Annelies

• 07 April 2006 - 15:35

Marlon Bruin:

Wat een leuke verassing, ik ben benieuwd wat er gaat komen. Alvast véél plezier gewenst van Texel.

• 07 April 2006 - 17:34

Tessa Fagel:

Een fantastische reis toegewenst!
    In gedachten reis ik mee...

• 08 April 2006 - 08:49

Marijke En Teun:

Als je dit opent is het al feest. Dat belooft wat!
    Een goede start, veel plezier en gezondheid, en niet spugen en boeren als we weer aan de gamba's zitten. Tot ziens.

• 08 April 2006 - 09:14

Loes & Cees.:

Beste mensen,goede reis...wel wat anders dan 10 dgn treinen in zwitserland, wij zullen jullie volgen!!

• 08 April 2006 - 10:03

Gijs Ockhuysen:

Hans en Ilona, dat ziet er heel goed uit!! Heel veel plezier en een voorspoedige maar ook spannende reis toegewenst. Deze keer zullen we elkaar wel niet bij toeval treffen op een of andere luchthaven, en dat is jammer.... (voor mij en Gerda)
    Geniet er van!!!

• 09 April 2006 - 13:25

Trudy En Ruud Grove:

Ilona en Hans ,
    wij ensen jullie een buitengewoon interessante en inspiratievolle reis toe. Hopen zo af en toe jullie ervaringen te lezen via waarbenjij.nu
    Alle goeds en gezond weer terug!

• 10 April 2006 - 16:11

Piet En Ted:

Jongens wat leuk om op deze manier iets van jullie te horen!Kijken uit naar het volgende bericht.Hele fijne dagen

• 16 April 2006 - 21:25

Ien:

Hoi,
    fantastisch mooie reis toegewenst!
    Ien